Hemma i Sverige


Ja då var man hemma igen…
Maria räknade precis ut att vi varit vakna nu i 22h.

Resan gick rätt bra, enda dåliga var SAS måste jag säga…ingen lunch fick vi, så vi vart utan mat i ca 8h, inte så farligt för en ”vanlig” människa, men vi som är Gastric bypass opererade är det allt för många timmar. Vi var något hungriga när vi väl fick mat kan jag berätta!

Vi har hunnit gå på New Yorker i Kista Gallerian, vart en ny tröja! Sedan fick jag äta äggnudlar med kyckling, inte i närheten av den goda Thai vagnen i Hallonbergen, men helt ok!

Sedan gick vi på bio, såg ”Det finns inga känslor i rymden”, en sjuk härlig film, precis som jag misstänkte!

En längre blogginlägg med lite foto om Portugal resan kommer till veckan när jag kommit hem till Torsby, men jag bjuder lite på mig själv med detta foto som ni ser på detta blogginlägg

Lämna en kommentar