Sjuk


Jaha så var man sjuk, har ont i halsen, är lite snorig men ingen feber idag iaf så jag åkte till skolan.
Vad får man reda på när man kommer till skolan, jo läraren har försovit sig och är en timme sen.

I fredags var jag i skolan och tänkte arbeta ikapp lite, tänkte bekräfta en sak med läraren som sagt att han skulle vara här, mailade han som vi sagt och jag väntade till lite över 11 snåret, igår fick jag ett mail av honom där det stod att han hade valt att arbeta hemifrån i fredags, no shit.

Fikade med Mia och Mary i fredags, Mary är riktig söt litet barn. Det var riktigt trevligt att prata med Mia igen, det var ju trots allt nästan fyra månader sedan sist…ler…vi skall försöka ses lite oftare på fredagar då jag är ledig och hon går hemma med Mary.

I lördags var det dags för en kräftskiva ute i Gustavsberg, det var trevligt alla verkade vara på sitt bästa humör. Man fick en del komplimanger, dom flesta hade inte sett mig på ett tag. Flickvännen var på Ladies Night i Karlstad samtidigt, hon verkade ha haft det riktigt trevligt.

Det var nog här som jag åkte på en förkylning som är på väg att blomma ut nu. Det var varmt tills solen gick ner, sedan vart det kyligt och ja och nu är man på väg å bli sjuk…

Igår så var jag på Olearys och såg Manchester derbyt med några vänner. Vi vart inte fler än tre denna gång, lite tråkigt men vi jublade för 30 i den 90+6 minuten…

Ett svar to “Sjuk”

  1. Ulrika Lundvall Says:

    Länge sen, men såg matchen Portugal- Sverige å sen dök ditt namn upp när jag satt vid datorn, kul om du skulle se det här och om det är du/ Ullis Vi jobbade ihop för några år sen

Lämna en kommentar