Jag är unik i Sverige


Ja det stämmer, finns ingen annan människa än jag i hela Sverige som heter Luis Filipe. I alla fall inte om man skall gå efter sajten Svenskanamn.se.

Har kommit i kontakt med denna sajt då jag måste komma på över 400 namn till en uppgift som jag har fått i skolan och ja namn är väl inte min starka sida så jag går efter denna sajt för att skapa en massa namn, så då passade jag på och kolla hur många som hete så i Sverige, och till min förvåning så är jag helt solo om det.

Knappast ensam om det i Portugal, men i Sverige så är man det…

5 svar to “Jag är unik i Sverige”

  1. Cosmo Says:

    Finns faktiskt hela 15 stycken Luis Fillipe i Sverige.

  2. Luís Filipe?
    På svenskanamn.se så fanns det bara jag iaf…
    Som sagt jag refererade enbart ill den sajten…

  3. Coolt
    Ska se hur många som heter som jag nu.

  4. Tack för tipset, den sajten ska jag blogga lite om! 🙂

  5. Så lite så, bara trevligt att vara till tjänst…
    🙂

Lämna en kommentar