Arkiv för 2009/08/30

Älsklingen har åkt

Posted in Kärlek, Personligt, Relation, Studier on 2009/08/30 by Luis Alter

…alltid jobbigt sista timmarna innan vi skils åt tycker jag.
Visserligen underlättar det något att redan nu veta när vi skall ses, men ja det är jobbigt att säga hej då.
Vi fick iaf nästan fem dagar ihop och jag tycker vi har hunnit med en del. Vi var på mässan, torsdag och fredag. Igår var vi på gröna lund, idag har vi promenerat runt inne i stan. Vi har ätit thai, indiskt, mongoliskt mat. Vi hann gå på bio ja jag tycker vi hann med en del.

Nu åker jag till Torsby den 10:e sept, det är en marknad där då, det ser jag fram emot. Ev. så skall vi på en dubbeldejt med en av Mias bästa vännina och hennes man, det skall bli trevligt. Fram till dess så är det näsan i skolböckerna och försöka klara av dom olika proven som lär komma under denna tid.

Eu gosto de ti Mia….

Ta hand om er där ute…