Arkiv för 2009/09/02

100

Posted in Allmänt on 2009/09/02 by Luis Alter

besökare har varit inne på min blogg idag…riktigt kul, även om det beror på min smyggreklam på FB…ler
Lämna gärna ett spår av er också…

Nu är det dags för sängen, imorgon väntar ännu en spännnade dag i skolan.
Ta hand om er där ute…

Foto på mig och Mia

Posted in Kärlek, Relation on 2009/09/02 by Luis Alter

Här kommer det ett foto tagen av Mia på oss två i söndags medan vi satt och ”solade” i närheten av Sergels….precis efter att vi hade blivit fotade och intervjuade…

DSC00060

Haft en bra

Posted in Studier on 2009/09/02 by Luis Alter

…skoldag idag. ”Hemläxan” vi hade tills idag klarade jag av, även om det kan ses som liten fuskis, men då läraren använder sig av hjälp anser jag att jag också kunde använda mig av samma hjälpmedel.

Kände för att åka hem direkt efter lunch, men valde att stanna kvar vilket visade sig vara ett bra val.
Vi gick igenom lite grejer av det som vi redan gått igenom, alltid bra med lite repetition. Verkar som om vi denna vecka klarar oss från en ”tentan”, men man vet aldrig, det kan dyka upp en oväntad sådan imorgon innan ”helgen” börjar.

Mia

Posted in Kärlek, Relation on 2009/09/02 by Luis Alter

Om en vecka och en dag åker jag till Torsby för att tillbringa några dagar tillsammans med flickvännen.

DSC00189

Vi fick fem underbara dagar sist, vi hann med en del.
Sista dagen åt vi lunch med mina föräldrar sedan åkte vi in till stan.
Vi gick i affärer och så hann vi med en fika, bilden på Mia är inne i gallerian där vi fikade.
Sedan så gick vi och satte oss i närheten av sergels och medan vi satt och ”solade” lite så vart vi intervjuade.
Det var en som gick och frågade om hurvida intresset var av att åka till Israel och vad som ”hindrade” än från att åka.

Kom på en sak

Posted in Gastric bypass, Personligt, Vikt on 2009/09/02 by Luis Alter

…igår vägde jag mig för första gången på ca en månad och resultatet vart ju bra…tappat ytterligare två kg och är nu uppe i 39 tappade kg sedan februari i år…känns ju inte helt fel alls….

Älsklingen tog

Posted in Allmänt, Kärlek, Personligt, Relation on 2009/09/02 by Luis Alter

ett foto som jag vart riktigt nöjd med, det sker inte ofta skall det sägas.

Luis

TeamViewer

Posted in Studier with tags on 2009/09/02 by Luis Alter

Funkade kanon bra, tack för den Fredrik!

Ni hittar det här