Arkiv för 2009/09/03

Två saker jag vill ha

Posted in Personligt with tags , on 2009/09/03 by Luis Alter

Har varit sugen ett bra tag nu på en Iphone…

Har redan en tatuering, vill ha max två till. Det jag vill just nu ha mest är nog en på underarmen med mitt namn på, med kinesiska tecken…tror jag…

Tror jag kommer billigast undan med en ny tatuering, men jag är nog mest sugen på en Iphone…
Vad tycker du?

Tävling

Posted in Studier, Tävling on 2009/09/03 by Luis Alter

Idag tänkte jag utlysa en tävling med två priser på min blogg…

Den person som lyckas komma på vad FÄLKLS står för bjuder jag på en öl nästa gång vi ses.

Den person som lyckas komma på vad för rättigheter en person har i detta exempel bjuder jag på Lunch/middag, nästa gång vi ses:

    Rättigheterna

F
Ä
LK
L
S

Adam — Mapp 1 (L) — Mapp 2 (L+LK) — Mapp 3 (L+LK+S) — Mapp 4 (-)
Bertil — Mapp 1 (F) — Mapp 2 (Ä+F) — Mapp 3 (Ä+F+S) — Mapp 4 (-)
Ceasar — Mapp 1 (S) — Mapp 2 (S+L) — Mapp 3 (L+S+LK) —Mapp 4 (-)

(-)= Inga direktiv

Mapp 1
|
–>Mapp 2
|
–>Mapp 3
|
–>Mapp 4

Enda regel är att ingen av mina nya klasskamrater får delta i denna tävling…alldeles för lätt för dom….

Då kan tävlingen dra igång…